Cursuri 2022/2023 |
|
Semestrul 1 |
|
Tematica |
Prezentare |
Notiuni generale. Exemple de programe. | |
Organizarea datelor in MO (memoria operativa) la interpretarea unui program scris in C/C++. | |
Comunicarea utilizator <-> calculator. Instructiuni I/O (intrare/iesire). | |
Cast. Operatii. Precedenta operatorilor. | |
Biblioteca math.h. Tipuri de variabile. Adresare indirectă. | |
Instrucţiunea de decizie if-else. Switch-case. | |
Recapitulare finală | |
Semestrul 2 |
|
Tematica |
Prezentare |
Organizare. Recapitulare. Introducere. |
Instrucţiunea repetitivă cu contorizare. | |
Operaţii cu masive de date unidimensionale. Vectori. | |
Operaţii cu masive de date multi-dimensionale. Matrice. | |
Prelucrarea şirurilor de caractere. Biblioteca string.h. | |
Date de tip struct. | |
Memorarea datelor sub formă de fişiere de date. | |
Prezentare Dan Zaharia (founder FabLab) - Let Your City Grow Fast | |
Alocarea dinamica a memoriei. Pointeri. | |
Alte tipuri de instrucţiuni repetitive. Metode numerice (calculul funcţiilor, seriilor de puteri, seriilor cu nr ∞ de termeni. Algoritmi cu numar de paşi necunoscut la programare). | |
Prezentarea temei de proiect. | |
Funcţii utilizator (noţiuni generale, parametrii formali/efectivi, funcţii care întorc unul sau mai multe rezultate, parametrii formali nume de funcţii, apelul recursiv, biblioteci de funcţii utilizator). | |
Reprezentări grafice (şiruri de date experimentale, funcţii. Modul de lucru grafic). | |
Structuri de date. Liste, arbori, grafuri | |
Noţiunui de programare orientată (pe) obiecte (POO). | |
Instrucţiuni specifice utilzării echipamentelor de interfaţă. |